Överst.blogg.se

Bilder från livet

För er som undrar...

Kategori: Helena

I veckan fyller jag 35.

Det firar jag med inget kalas alls. Jag/vi kommer bjuda på stort och frikostigt firande i samband när Mini har sitt namngivningskalas/dop, v 29-30 någon gång. Två flugor i en smäll så att säga.

Som det är nu, är jag livrädd (mer än vanligt alltså) för smittor, baciller och virus. Mitt immunförsvar och mina blodvärden är kraftigt sänkta pga vårens alla sjukor och giftiga förskole-korsbefruktade-gosaker som florerat här hemma. Jag orkar faktiskt inte vara sjuk mer.

Jag gjorde ett tappert försök att vara social i helgen, genom att åka till en släkting, som jag specifikt frågade innan vi anlände: ÄR NI PIGGA och krya? Svaret: jajjomensan!

När vi kom dit, överhörde jag ett telefonsamtal där personen pratade om barnens magsjukor/spysjukor och att en av dem varit dålig under natten, medan vi satt och väntade på kaffet...

Inbillningssjuk eller ej, tror ni inte att jag är dålig i magen idag?! Sisådär 48timmar efter besöket?

-------------

Jag kommer bli otroligt glad för alla som kommer att komma ihåg min födelsedag! SMS eller telefonsamtal är absolut nog.

-------------

Lea firas som vanligt (tror jag) 8:e juni. Vi kommer hyra Leos lekland inför kalasandet med förskolekamraterna. Hon gillar Lego, prinsessutstyr och pyssel. I klädväg drar hon minst stl 140. Är det kläder från Lindex, Cubus eller HM får man köpa en stl större. Hon är lång för att snart fylla 6år...

Kommentarer

  • Petra säger:

    What??? men om barnen spyr är man väl inte frisk å kry?? gud jag blir så less när ska folk fatta detta med 48 timmar efter sista kräk eller dålig i magen??????? hoppas du klarade dig. ja vi ska inte komma å smitta er <3 men vi kan sjunga för dig här Boden! kram

    2013-05-02 | 08:15:33
    Bloggadress: http://www.viggopiggo.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: