Överst.blogg.se

Bilder från livet

Fuck this shit!

Kategori: Allmänt

Först att ha minst en vända med magsjuka (eller spysjuka som de kallar det på norsk) sen drabbas av den värsta förkylningen (läs man-cold) på länge. Att plussa på det, ha en bebis i magen som kräver sin näring.

Jag är blekare än blekast. Spöken blir rädd för mig...
Tur att jag har en man som stöttar i allt, exempelvis stryker mig på ryggen om natten, när jag hostar lungorna ur kroppen. Fixar mat, donar och pysslar.

Denna gång ska jag inte pressa mig själv tillbaka till jobb od, för att prestera och leverera. Jag ska vila ut detta. Vara ynklig och trött, tills dess att jag är pigg!

Det är jobbigt nu, men jag vet att det blir bättre.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Krya på dig vännen. Kraaam!

    2013-02-12 | 15:37:18
  • Sara och Juno säger:

    Tycker du har all rätt att ynka dig! Passa på när det finns anledning :) Hoppas du kryar på dig snabbt! Kram

    2013-02-12 | 18:10:33
  • Petra säger:

    Krya på och vila nu, man ska inte stressa kram

    2013-02-12 | 19:20:44
    Bloggadress: http://www.viggopiggo.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: