Överst.blogg.se

Bilder från livet

Till våra barn

Kategori: Helena

... just idag!

Jag vet att min kärlek och omsorg räcker till för alla våra barn. För tillfället håller jag på att längta ihjäl mig efter dem.

Jag saknar Leas prat, konversationer och fantastiska funderingar. Jag saknar Sebastians goa sätt att förmedla sig på svenska, hans bus och spex. Jag saknar Kristoffer och hans pigga fötter springandes runt, de slumpvisa orden som kommer (jag blir så förväntansfull på vad som ska komma här näst), hans sätt att spontant goa in sig i min famn eller mot mitt ben.

Det finns så mycket kärlek hos våra barn som jag njuter av. Så många olika saker att tycka om, och så många upplevelser att minnas.

Ja, jag saknar allt det just nu. Jag saknar liv och rörelse, stoj, lek och bus.
Happy Valentines day alla barn!

Glad alla hjärtansdag till nära och kära, och alla er andra där ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: