Överst.blogg.se

Bilder från livet

Lea är med i lokala tidningen...

Kategori: Lea

... genom firandet av sin bästis Martin. Så söt bild. Hon gillar att kramas :)

Annars idag är det fotbollsskola för de två kompisarna. Just för tillfället störtar regnet ned och de sitter på läktaren och kurar. Tjejer och killar tränar i olika grupper, men luncha ska de tydligen göra tillsammans.

MVCbesök kl 15. Nu håller alla läsare tummarna, för att jag får en tid gällande igångsättning. Jag orkar inte mer nu. 11dagar över tiden. Trött, irriterad, pinvärkar (som inte leder till något, bara ont) och svettningar.

Min man har det inte lätt nu kan jag direkt påstå. Tur att han har ett tålamod utan dess like, humor och en stor dos av empati.

Kommentarer

  • Malin H säger:

    Håller tummarna att du blir igångsatt nu!!!

    Kram

    2013-06-10 | 21:13:23
  • Elina säger:

    Galet, hon har verkligen blivit stooor. Jag tyckte nyss hon föddes ;-)

    2013-06-11 | 10:07:00
    Bloggadress: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här: