Överst.blogg.se

Bilder från livet

Bebiskontroll

Kategori: Helena

Skatten gör sig redo, precis som jag trodde... Han har vänt sig neråt och ligger i startblocken.

Han suger verkligen all näring som finns i kroppen. Jag har lågt blodsocker, lågt Hb, ingen direkt viktökning och lågt blodtryck.

Hans hjärtljud var som musik i mina öron, 140slag/min. och min mage växer så det knakar! Förmodligen är det en stor bebis :)

Lea var med och lyssnade. Spännande att vara med på kontroll, konstaterade hon!

Kommentarer

  • Thilda säger:

    Har jag misstat att du har avslöjat könet på er Lilla skatt eller?

    2013-03-19 | 12:31:29
  • Sara och Juno säger:

    Jag fick höra hjärtljuden första gången i fredgs (144) :) Härligt! Mysigt att få följa med mamma! Goa Lea!

    2013-03-19 | 19:27:54

Kommentera inlägget här: