Överst.blogg.se

Bilder från livet

Sjukstuga deluxe

Kategori: Upplevelse

Just nu växlar vi bara sängläge. Sjukstuga delux är rätta benämningen! Väldigt lik viruset som jag/vi hade sist. Då tog det 3v för mig att bli fullt återställd.

Nu är jag extremt less på att vara sjuk. Det är väldigt jobbigt med att inte kunna andas, helst då man ska kunna syresätta kroppen för två.

De som känner sig det minsta förkyld/snorig/hostig kommer jag att hålla mig ifrån (våra barn är enda undantaget) jag är hemma från jobbet om så krävs. Det blir storpack med handsprit, tvål och saneringsmedel!!! Jag vill ha chansen att vara frisk till förlossningen.

Tänk er värkar och inte kunna andas... En hostattack i fel läge så lär man ju spricka från Ystad till Haparanda!

Men, det finns faktiskt en sak som skulle vara värre... Tänk om bebisen skulle få en sådan förkylning?!

Over and out!

Kommentarer

  • Elina säger:

    Krya på er, och till förlossningen ska du väl ändå hinna bli frisk till ;-)

    2013-03-31 | 12:31:19
    Bloggadress: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här: